איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי  
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - ספורט וכושר - חדר כושר ואירובי - איך להתאמן בחדר כושר

איך להתאמן בחדר כושר


1. אימון נכון מורכב משני חלקים:חיזוק השרירים ותזונה נכונה.

2. בתחילת הדרך חשוב להגדיר את מטרת האימון: אנשים הרוצים להוריד ממשקלם צריכים להשקיע את מירב המאמצים באימון אירובי(אופניים, הליכון, סי-טי) ולשלב את זה עם אימון משקולות קצר. אנשים הרוצים להפוך את מסת גופם לשריר- חשוב שיאמנו את כלל קבוצות השרירים ויאכלו נכון.

3. ארוחה קלה ומאוזנת לפני אימון (בדרך כלל בין שעה לשעתיים לפני) מבטיחה כי כמות מספקת של אנרגיה וחומצות אמינו תהיה זמינה לתרגילים הנמרצים. שתיית מים חשובה למניעת ביצועים ירודים בגלל התייבשות והיא נעשית במקביל ולאורך כל האימון.

4. כל אימון יש  להתחיל בחימום ומתיחות. חימום יביא לאימון איכותי יותר וימנע פציעות ונזק לעצמות ולשרירים.

5. בתחילת הדרך חשוב להגדיר תוכנית כללית שעובדת על כלל שרירי הגוף (גב וכתפיים, חזה, יד אחורית וקדמית,רגליים, בטן). מדריך הכושר ידע להגדיר תוכנית התחלתית שכזו. תוכנית שכזו תאפשר התאקלמות מהירה לחדר הכושר והתחלה חלקה. אין להעמיס על הגוף ולהתחיל לעבוד מיד עם משקלים כבדים. אימון שכזה יגרום ליותר נזק מתועלת!

6. לאחר כחודשיים של אימון עם תוכנית כללית יש לעבוד עם מספר תוכניות כאשר כל תוכנית עובדת על קבוצת שרירים אחרת. נהוג לעבוד עם שתי תוכניות:

 o        A- בתוכנית אימון זו אנו מאמנים את שריר הגב, הכתפיים, היד האחורית והבטן

    o        B- בתוכנית אימון זו אנו מאמנים את שרירי החזה, הרגליים (ירכיים ושוקיים) והיד הקידמית..

7. האידיאל הוא לעשות כל תוכנית פעמיים בשבוע. דוגמא לתוכנית אימונים שבועית:

ימים א'ו-ד'- תוכנית A ימים ב ו-ה' –תוכנית B. חשוב להקפיד על לפחות 72 שעות בין אימון על אותן קבוצות שרירים.

8. לעיצוב השריר נכון לעשות 4 סטים של כל תרגיל עם 10 חזרות בכל סט. לחיזוק השריר יש לעשות 8 סטים עם 5 חזרות בכל סט.

9. מומלץ להחליף תוכנית אחת ל-3 חודשים מאחר ויש שלב שהשריר "לומד" את האימון והתפתחותו נעשית איטית יותר .

10. תזונה נכונה היא חלק לא פחות חשוב מהאימון בחדר הכושר לכן צריכת כמות מספקת של חלבונים  חשובה ביותר לבנייתם של שרירי הגוף בעת אימוני משקולות. מקורות רבים ממליצים למתאמנים על דיאטה עשירה בחלבונים, בין 1.4 ל-2.2 גרם של חלבונים לקילוגרם משקל גוף.  .






מאת: Nikos


תגיות: אימון, שרירים, חדר כושר , תזונה, How to train in the gym

מדריכים קשורים:

איך להתאמן בבית
איך עושים קורס מכירות?
איך מתאוששים מפציעה ספורטיבית במהירות?
איך להצליח בחיים?
איך מתנהל אימון אישי
איך עובד אימון אישי
איך לצרוך תזונה בריאה מחוץ לבית ?
איך אנחנו יכולים להקל על בעיות רפואיות ותחושות לא נעימות בגופינו
איך להיות צמחוני ולהישאר בריא
איך לומדים להיות תזונאים?




איך להתאמן בחדר כושר
  • rating: 2.8 based on 447 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:דרגו :שתפו

אוכל ושתיה
אומנות
אופנה וסגנון
אינטרנט
אתרים ומקומות
בית וגן
בעלי חיים
בריאות
דיאטה ותזונה
הורות
הריון ולידה
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
חשמל ואלקטרוניקה
חתונות ומסיבות
יופי ואסתטיקה
יחסים
לימודים
מוזיקה וכלי נגינה
מחשבים
משחקים ותחביבים
ספורט וכושר
פיננסים ועסקים
פרסום ושיווק
צבא ומשטרה
קריירה
רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports