איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי  
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - דיאטה ותזונה - תוכניות ותפרטי דיאטה - איך לעשות דיאטה בשיטת ​​בוב גרין

איך לעשות דיאטה בשיטת ​​בוב גרין


הדיאטה של ​​בוב גרין הוא שתי תוכניות נפרדות, אך דומה עם שני אתרים שונים קבל עם התוכנית! (GWTP!) ו דיאט החיים הטובים ביותר. GWTP! מחולק לארבעה שלבים: האמת, מחויבות, ושליטה עצמית, מגבירה את הקצב חילוף החומרים שלכם, קבלת אמת על אכילה רגשית; ואבטחת החיים

 

שלב 3: קבלת אמיתי על אכילה רגשית. המרכיב העיקרי של שלב 3 היא להכיר את הרגלי האכילה הרגשית. דגש על התנהגות זו היא תכונה ייחודית של הגישה הכוללת של גרין לבריאות וכושר. משתתף צריך להבין את ההבדל בין רעב גופני אכילה מסיבות רגשיות כמו שעמום, בדידות, עבודה הקשורה ללחץ, או חרדה כללית. על מנת ללמוד איך לספר את ההבדל, המשתתף מתבקש לבחור יום ספציפי לעכב כתיקונם שלהם ארוחה במשך כמה שעות, כדי שיוכלו לחוות רעב פיזי אמיתי. (חולי סוכרת מומלץ להיוועץ ברופא לפני ביצוע שלב זה). לאחר להקים מחדש את המודעות לרעב פיזי, משתתף מומלץ לנהל יומן בו אירועים או גירויים אחרים (הפרסום בטלוויזיה, אוכלים בחוץ, ריח של אוכל ממסעדה סמוכה, מועדים משימה בעבודה או בבית הספר, וכו ') המפעילות אפיזודות של אכילה רגשית נרשמות. עם הזמן, האדם מומלץ לזהות דפוסים של התנהגויות יעיל ולא שהם לא ידעו קודם לכן לנקוט צעדים כדי לשנות את ההתנהגות. אחת שינוי התנהגות כזו כרוכה החלפת פעילויות אחרות לאכילה. הפעילויות המוצעות כוללות קריאה, משתתפת בקורס, עובד על תחביב או מלאכה, או לצאת לטיול. פעילות גופנית במהלך שלב 3 הוא גדל ל 100 עד 125 דקות בשבוע. שלב 3 בדרך כלל נמשך חודש עד שלושה חודשים.
 
שלב 4: אבטחת LIFE הבריאות הנפשית. שלב 4 הוא מתמקד בשיפור את השינויים ברמת הפעילות בחירות מזון מודעת בשלושת השלבים הראשונים. עד שלב 4 תוכנית אימונים של המשתתף כבר טיפס עד כוללים הרמת משקולות וייעוץ מסופק על המשך הרגלי אכילה בריאים. רשימת מוודא משתתף פגש את מטרות התוכנית העיקריים. ציר הזמן לא ספציפית מסופק בשלב זה שכן הוא מוביל חיים שלמים של ניהול משקל באמצעות הכלים שנרכשו במהלך התוכנית.
 
GWTP! מדגישה רבים מהנושאים זהה בכל ארבעת השלבים. המשתתפים מוזמנים ללא הרף כדי להגביר את רמת הפעילות שלהם, לשתות יותר מים, להיות מודעים מה מעורר הרעב שלהם, לאכול בתבונה. הנחיות התרגיל ניתנים על כל שלב. מידע על תזונה ועושה בחירות מזון בריא הוא גם סיפק. גרין סבור כי אנשים רבים לאכול יותר מדי, כי הם אוכלים באקראי, ללא כל תכנון הארוחה, וכי חוסר המבנה היא תורמת תזונה לקויה והרגלי התעמלות. הוא ממליץ על לוח זמנים של שלוש ארוחות ושתי ארוחות ביניים ביום, עם נקודת החיתוך להפסקת צריכת המזון, כלומר שעתיים לפני השינה
 

דיאטה החיים הטובים ביותר, דיאטה מהירה אישית, סוכרת, טיפול בסוכרת הריוןשלב 1: Rev-UP. המטרה העיקרית בתזונה החיים הטובים ביותר היא ליצור תבנית קבועה של פעילות גופנית ואכילה. שלב 1 מתחיל הראשונית לשקול-in ואחריה עלייה בפעילות גופנית. משתתף רשאי שלוש ארוחות ועוד אחד או שניים חטיפים מדי יום, אבל לא אלכוהול, לא לאכול מינימום של שעתיים לפני השינה. אם איבוד המשקל הכולל כבר חצי קילו או יותר בשבוע ומטרות יומיות המפורטים בתוכנית הם נפגשו באופן קבוע, המשתתף יכול לעבור לשלב 2 בסוף ארבעה שבועות או להמשיך בשלב זה עד המטרות הם נפגשו.
 
שלב 2: את המתג. שלב 2 מדגיש הרזיה משמעותית ומתואמת באמצעות שליטה רעב ויישום שינויים בדפוסי האכילה. משתתף צפוי לחקור את סיבות פיזית ונפשית עבור רעב להשתמש בקנה מידה של 10 נקודות על רגשות שיעור הרעב (1 = חומצת הקיבה שלך מתהפכת, 6 = אתה מרגיש שבע רצון, ו -10 = אתה כל כך מלא לך בחילה). המשתתפים אמורים גם לאכול מנות מזון קטנות יותר ולהסיר שש במזונות מן הדיאטה שלהם חסרי ערך תזונתי, או מזונות בעייתיים. פעילות גופנית עשויה להיות מוגברת. משקל נבדק מדי שבוע במשך ארבעה שבועות. כאשר המשתתף הוא בתוך 20 ק"ג ממשקל המטרה שלהם לירידה במשקל הפסיק הגיע הזמן להתחיל את שלב 3.
 
מדגמיות של תפריטים. שבוע 1, יום 1
 • ארוחת בוקר: חלב דל שומן, אגס מאפין, 1 תפוח עץ טרי
 • חטיף: יוגורט דל שומן
 • צהריים: אגוזי מלך cannelini לעטוף + סלט ירקות קצוץ
 • סידן גבוהה חטיף: קרקרים מדגנים מלאים עם גבינה מופחת שומן צ'דר
 • ארוחת ערב: פסטה עם עוף או שרימפס + סלט ירקות מעורב
 • "בכל פעם לטיפול": 1 חתיכת עוז השבוע שוקולד מריר 1, יום 2
 • ארוחת בוקר: החיים קאשי הטוב ביותר עבור Mix רזה עם אגוזי פקאן וחלב דל שומן, ועוד אחד 1/2 אשכולית
 • חטיף: סויה וניל אייס קפה לאטה עם גרהם קרקר
 • ארוחת צהריים: כריך חמאת אגוז אגס מחיטה מלאה + מקלות גזר
 • סידן גבוהה חטיף: מייפל, אגוז יוגורט
 • ארוחת ערב: לימון ועשבי תיבול פורל בגריל + + סוכר תירס ואפונה מוקפצים עם ג'ינג'ר
 • "בכל פעם לטיפול": דל שומן גלידה
 
שניהם GWTP! ו Dietprograms את החיים הטובים ביותר זמינים גם בפורמט ספר או על ידי הצטרפות לתוכנית ספציפית באינטרנט דרך אתרי האינטרנט של גרין. שתי התוכנות המקוונות מזוהים עם eDiets.com ו לגבות תשלום שבועי לחברות, כ 5 $ ארה"ב בשבוע. GWTP! זמין אודיו בפורמטים CD או הקלטת גם כן.
 
המהדורות הדפסה של שני הספרים מכילים את הליבה של תוכנית הדיאטה של ​​גרין. הם בערך 300 עמודים והוא מכיל מתכונים, תוכניות ארוחה, והצעות לבחון מחדש וביצוע שינויים בחירות מזון של האדם. משתתפים רבים מוצאים את המידע בספרים מתאימים לצרכים שלהם. ביומן ניתן לרכוש עם אחת מהתוכניות. שני ספרים נוספים ניתן להשתמש בו עם GWTP: קבל עם התוכנית! מדריך טוב משלימים מתכונים Eatingcontaining ותוכניות התפריטים קבל עם התוכנית! מדריך מזון מהיר משפחה Restaurantscovering מעל 75 מסעדות, ואיך לאכול בריא את התפריטים שלהם.
 
דיאטה שבוחרים לשלם סכום שבועי לחברות האינטרנט ב ייעוץ או לקבל GWTP! או דיאטה החיים הטובים ביותר המותאמים אישית על גיל, משקל, גובה, מין, רמת הפעילות הגופנית. דף הבית של אתר זה מזמין את המשתמש למלא טופס מקוון עם המידע הזה אישית, כמו גם משקל המטרה שלהם. ! בתשלום באינטרנט "טירונות" GWTP כולל את המרכיבים הבאים:
 • תכנית האימון בהתאם לצרכים הכלליים של הלקוח הכושר ואת רמת הפעילות הנוכחית.
 • 3-D תרגילי אנימציה.
 • 24/7 ייעוץ ותמיכה ממומחים.
 • גישה קבוצת תמיכה בהנחיית תזונה eDiets.com ומומחים כושר.
 • תפריטים, מתכונים ורשימות קניות.
 • מעקב מקוון ההתקדמות של הלקוח.
 • מאמרים חדשות שוטפים על נושאים הקשורים לבריאות, כושר, דיאטה, תזונה, רווחה רגשית.
 
תוכנית דיאטה אישית בנוסף תוכנית הכושר זמין עבור תשלום נוסף.
 

פונקציה
 
תפקידה של תוכנית הדיאטה של ​​גרין היא ארגון מחדש של אכילה הנוכחי של המשתתף והרגלי התעמלות, בשלבים בהדרגה בקצב של המשתתף. שינוי מבני זה דורש כוונה מחויב לרדת במשקל על בסיס הנכונות להביט בכנות על דפוסים של אחד של צריכת מזון, כולל רגשית, כמו גם סיבות פיזיות לאכילה.
 

הטבות
 
היתרונות של תוכנית הדיאטה של ​​בוב גרין הם הגישה ההגיונית שלה הצורך ומחויבות אישית לשינוי, כמו גם שינויים באורח החיים, אם אנשים רוצים לרדת במשקל ולשמור אותו. משתמשים רבים מוצאים את הדגש של התכנית על התבוננות פנימית וכנות רגשית מסייעת לשבור את הדפוסים הפסיכולוגיים שגורמים להם להחזיר את הקילוגרמים המיותרים אחרי תקופה של ירידה במשקל מוצלח.
 
הגמישות של בחירות מזון המובנים תוכנית מקל על המשתתפים עם אלרגיות למזון או מי צריך לבשל ארוחות או לשתף עם המשפחה להשתמש בתוכנית. גרין מזונות ממליצה הם מתונה בעלות, אין מתכונים יקרים או מרכיבים בתוכנית שלו. צמחונים גם קל לי להתאים תזונה צמחונית ovolactovegetarian או פשה / פולו.
 

אמצעי זהירות
 
דיאטה אשר בחר בתוכניות אישית המוצעים באתרי האינטרנט של גרין צריך לבדוק עם רופא טיפול ראשוני שלהם כדי לוודא את התרגילים הפיזיים שהציע להם מתאימים. חולי סוכרת ו
 

שאלות לשאול את הרופא
 מה אתה אוהב ולא אוהב תוכניות של בוב גרין?
 מה דעתך על כמות של פעילות גופנית מומלץ?
 אילו היבטים של תוכניות אלה עבדו עבור חולים אחרים?
 
אנשים עם מצבים רפואיים אחרים צריך גם לציין את אזהרתו של גרין לגבי החשיבות של התייעצות עם הרופא המטפל לפני ביצוע הניסוי רעב פיזי.
 

סיכונים
 
תוכנית דיאטה של ​​גרין לא מהווה כל סיכון לבריאות למשתמשים שעברו בדיקה רפואית האחרונות להתייעץ הבריאות שלהם ספק על צורות ספציפיות של פעילות גופנית.
 

מחקר כללי הקבלה
 
הרקע החינוכי שלו בתרגיל הפיזיולוגיה מוסיף אמינות התעקשותו על פעילות גופנית כחלק בלתי נפרד של הפסד ארוך טווח המשקל או תחזוקה משטר במשקל.
 
רוב הפניות הדיאטה של ​​בוב גרין הם הפופולריים התקשורת ביום עיתונים ומגזינים הדפסה נשים חודשיים עם תפוצה, ולא רחב יותר עת רפואיים או תזונתיים. למרות גרין לא לפרסם את האסוציאציות שלו עם מפורסמים, אתרי אינטרנט שלו, כמו גם כתבות עיתונים ומגזינים תמיד להדגיש כי הוא מאמן אישי אופרה ווינפרי של. זיכוי ווינפרי כמו ממחברי הספר הראשון שלו נחשבת בדרך כלל כמפתח להצלחה מהירה של גרין בסוף 1990.
 
אין דיווחים על ניסויים קליניים של תוכנית הדיאטה של ​​בוב גרין החל בשנת 2007. הסקירות של תוכנית דיאטה על ידי תזונאים מקצועיים הם בדרך כלל נוחים, הם בדרך כלל לתאר את זה כמו תוכנית פשוטה הקובעת את היסודות לחיים של חיים בריאים. התכניות קל לעקוב וכוללים הנחיות תזונתיות מיושר עם אלה המומלץ על ידי משרד החקלאות. גרין הוא מציאותי על הקושי של אובדן לטווח ארוך משקל מעלה מול התחייבות על הנדרש כדי להפוך שינויים ארוכי טווח.








מקורות

דיאטה מהירה
תוספי מזון לספורטאים
ראיון בוידאו מטופלי דיאטה, הרזיה וחיטוב של ד


מאת:


תגיות: דיאטה בוב גרין, דיאטה, הרזיה, חיטובים, תוספי מזון,

מדריכים קשורים:

איך לרדת במשקל בלי לעשות דיאטה - פרק ראשון
איך להוריד 1-2 ק"ג בשבוע
איך להוריד את הכרס
איך להוריד במשקל בעזרת קפה ירוק ?
איך אפשר לטפל בצרבת באופן תזונתי
אין מחשבים BMI
איך להשתמש במדבקת ההרזיה של הודיה ?
איך עושים דיאטת סאות ביץ
איך פועלות מדבקות הרזיה
איך לרדת בצורה זריזה ונכונה במשקל ולשמור עליו?




איך לעשות דיאטה בשיטת ​​בוב גרין
  • rating: 2.8 based on 540 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:דרגו :שתפו

אוכל ושתיה
אומנות
אופנה וסגנון
אינטרנט
אתרים ומקומות
בית וגן
בעלי חיים
בריאות
דיאטה ותזונה
הורות
הריון ולידה
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
חשמל ואלקטרוניקה
חתונות ומסיבות
יופי ואסתטיקה
יחסים
לימודים
מוזיקה וכלי נגינה
מחשבים
משחקים ותחביבים
ספורט וכושר
פיננסים ועסקים
פרסום ושיווק
צבא ומשטרה
קריירה
רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports