איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי  
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - פרסום ושיווק - איך תשווקו את העסק

איך תשווקו את העסק


אתר אינטרנט – אומנם נראה שהיום כבר לא צריך לומר זאת, אבל הרבה עסקים קטנים ובינוניים הם נטולי אתר אינטרנט. שיווק נכון באינטרנט משמעו להשקיע את הכסף באפיקים שייצרו לכם הכנסות, ואתר אינטרנט הוא הדבר הראשון שאתם חייבים לעסק (ולעצמכם).

יש כמה דרכים להקים אתר – משימוש בשירותים חיצוניים של חברות ושל פרילנסרים, ועד הקמת אתר בצורה עצמאית על-ידי רכישת דומיין ואחסון, התקנת מערכת ניהול חינמית (וורדפרס, ג'ומלה וכו') ושילוב התכנים הרצויים באתר.


פרסום קונבנציונלי – נכון, אומנם אנחנו בעידן האינטרנט, אבל עסקים לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על מוצרי המיתוג הבסיסיים ביותר. כרטיסי ביקור, למשל, הם חלון הראווה שלכם בכל פגישה. מעבר לכך, גם חשבוניות וקבלות ממותגות – עם הלוגו ופרטי העסק – הן חלק מכל העניין.

אם תקציב השיווק שלכם מאפשר זאת, לכו גם על פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובשילוט חוצות. אלו הם שלושת אמצעי הפרסום השולטים נכון להיום, כאשר האינטרנט נמצא במקום הרביעי. אומנם זה משתנה במהירות, והאינטרנט עומד לתפוס נפח פרסום גדול מאוד עוד מספר שנים, אבל בינתיים הטלוויזיה מובילה.


פעילות ברשתות חברתיות – בניגוד לשתי האפשרויות שלמעלה, כאן מדובר באופציות רבות הניתנות חינם אין-כסף. כל אחד יכול לפתוח דף מותג בפייסבוק ובגוגל פלוס, לכתוב מאמרים מקצועיים ולפרסם אותם בבלוגים או באתר העסק, לענות על שאלות בתחום המקצועי שלו בפורומים ובאתרים המיועדים לכך וכו'. האפשרויות רבות; צריך רק זמן וסבלנות כדי לנצל אותן כראוי.


שירותי SEO – האפשרות הזו היא אחת מהיעילות ביותר לשיווק העסק ולפרסומו. בסקר שנערך בארצות הברית, בסוף שנת 2011, מרבית העסקים העידו שקידום האתר הביא להם יותר פניות מלקוחות בהשוואה לאמצעים אחרים (כגון פרסום ממומן או מדיה חברתית). יש לזכור שכאן רוב הסיכויים שתצטרכו לשלם כסף לאיש מקצוע שיעשה זאת עבורכם, אבל זה בהחלט ישתלם לכם בסופו של דבר.


פרסום ממומן – גם פה מדובר בתחום שרק אנשי מקצוע יוכלו לספק לכם, ובעיקר מכיוון שמדובר בפרסום הדורש תשלום לגופים חיצוניים (כגון גוגל או החברה שממנה רכשתם מדיה / שטחי פרסום).

אומנם כל אחד יכול לפתוח חשבון פרסום בגוגל ולהתחיל לפרסם בכוחות עצמו, וזאת בניגוד ל-SEO שמצריך ידע מקצועי רב; אבל המלכודת בפרסום הממומן טמונה בכך שאומנם אתם יכולים לפתוח חשבון ולפרסם תוך 5 דקות, אבל אם זה לא ינוהל על ידי איש מקצוע – אתם תשלמו הרבה מאוד כסף על כל קליק.




מקורות

אתרי אינטרנט לעסקים


מאת: עידו


תגיות: שיווק, פרסום,

מדריכים קשורים:

איך להכין כרטיסי ביקור בפוטושופ
איך האריזות משפיעות על צרכני תכשירי צבע לשיער - מחקר שיווקי על מוצרי לוריאל פריז
איך לכתוב מודעה אפקטיבית?
איך לשווק דף מעריצים חדש בפייסבוק ולהשיג אוהדים מהר
איך מרויחים אלפי דולרים בעבודה של 3 דקות ביום או בלי עבודה?
איך להעביר מצגת אפקטיבית
איך ליצור דף מעריצים מנצח בפייסבוק?
איך לקדם את האתר שלך בחינם
איך בונים אתר סלולרי לעסק
איך לייעל ולשפר את השירות הניתן בפיצריות




איך תשווקו את העסק
  • rating: 2.9 based on 453 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:דרגו :שתפו

אוכל ושתיה
אומנות
אופנה וסגנון
אינטרנט
אתרים ומקומות
בית וגן
בעלי חיים
בריאות
דיאטה ותזונה
הורות
הריון ולידה
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
חשמל ואלקטרוניקה
חתונות ומסיבות
יופי ואסתטיקה
יחסים
לימודים
מוזיקה וכלי נגינה
מחשבים
משחקים ותחביבים
ספורט וכושר
פיננסים ועסקים
פרסום ושיווק
צבא ומשטרה
קריירה
רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports