איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - בית וגן - בית וגן כללי - איך לבחור מקלחון

איך לבחור מקלחון

ב25.05.2011 התחלתי את חיפושיי אחר 3 מקלחונים 2 ארונות אמבטיה ו3 ברזים לבית חדש שבניתי.
לאחר מסכת עינויים שעברנו עם הקבלן החלטנו לצאת חכמים ובכול מה שנוגע לקניית מוצרים לבית, לבצע סקר שוק מעמיק ומקיף.

אספתי את אישתי וכמו כול ישראלי חכם יצאתי לסקר שוק מעמיק, לקחתי מחברת עט נעלי ספורט ויצאתי לחפש מקלחונים וסניטריה לאמבטיה.

כיעד ראשון החלטנו לפנות לרשתות הגדולות שם ציפינו למצוא מגוון רחב של מוצרים ומחירים נוחים.

הגענו לנגב קרמיקה מלאים ציפיות סיירנו באולם תצוגה גדול ומרשים עם היצא ללא סוף, אך מיד הבחננו בתגי המחיר המופרז על המוצרים, רשמנו והמשכנו בסיור לעבר מאיר המאיר רמי רחמים מיכאל רחמים שנמצאים בדרום ת"א.

במאיר המאיר פנתה אלינו מיד אשת מכירות רעבה וליוותה אותנו בסיור, שאלנו מחירים וקיבלנו תשובות, כמובן שרשמנו הכול עד שהבחננו שאשת המכירות הפכה לקרירה כשהבינה שאנחנו בעיצומו של סקר שוק והפנתה את הגב עם פרצוף חמוץ.

התאכזבנו מהיחס ומיד ועזבנו את המקום.

אצל רמי רחמים ומיכאל רחמים אותו הסיפור הרגשנו שהגענו למאורת זאבים רעבים שיגידו הכול כדי שנקנה, ימכרו אין סוף בלופים עד שנקנה, שלא לדבר על הזמן בו המתננו עד שקיבלנו יחס ממישהו.

עייפים וטרודים חזרנו הביתה וחשבנו על היום שעבר, חיפשנו פטרונות יצירתיים על איך למצוא מקום טוב בעל מוצרים איכותיים עם מחירים הולמים.

אישתי הציעה לגשת לאינטרנט ולחפש שם אתר שיעשה את העבודה.

נכנסתי למקלחת הכנתי 2 כוסות קפה והתיישבנו יחד למסע חיפושים באינטרנט.

נכנסתי לGOOGLE והתחלתי לקרוא אודות מקלחונים ואיכותם.

הגעתי לאתר בו מסקרים את החברות המוכרות מקלחונים, נתקלתי בכתבה אודות מקלחוני חמת , התחלתי לקרוא ותוך כדי קריאה חשבתי לעצמי חמת חברה ישראלית שם אני קונה  מזל שקראתי ,הרי אין כמו ייצור ישראלי.

בעודי ממשיך לקרוא התברר לי כי עיקר עיסוקם של חמת למרות שזה היה מובן מאיליו הוא ייצור ברזים וייבוא מסין, ורק בשנים האחרונות נכנסו חמת לתחום המקלחונים, הזכוכית והפרזול אינו ישראלי ואינו מיוצר על ידם כמו הברזים, ושהשם חמת הוא רק בגדר שם ותו לא שאינו מייצג שנות ייצור ישראלי.

מלא הבנה ועם אכזבה קלילה המשכתי את חיפושיי אחר מקלחונים ארונות אמבטייה וכלים סניטריים.

הקשתי מקלחון בGOOGLE ומיד עלו מספר אתרים, במקום הראשון היו חמת אך ברור היה שלשם לא אכנס.

במקום השני עלה אתר של מרכז המקלחונים, הקשתי עליו ונכנסתי לאתר מייד עלו מולי מספר רב של תמונות מקלחונים לבחירה, כמו כן תמונה של יודלה מאסקימו לימון עם 2 בחורים בתוך מקלחון, האתר היה נוח לתפעול וידידותי נורא, שלא לדבר על מספר הטלפון שבלט מצד שמאל, החלטתי ליצור קשר ולבדוק מה יקרה.

חייגתי ומייד ענה לי בחור נחמד מבלי לחכות על הקו וללא מזכירה טלפונית, שאלתי מספר שאלות וקיבלתי תשובות ישירות ומספר עצות מעניינות.

שאלתי היכן הם ממוקמים ווהאם יש אולם תצוגה בו ניתן לראות את המקלחונים. הבחור הנחמד אמר שכן ושהמיקום של מרכז המקלחונים הוא בדרך מנחם בגין 40 בתל אביב.

סיימנו את השיחה בחיוך וקבענו להגיע מחר.

ובאמת למחרת אני ואישתי עלינו על הרכב ויצאנו שוב לכיוון ת"א, סקפטים אך חיוביים עקב הנחמדות הטלפונית.

הגענו למקום אך לא הייתה חנייה חייגנו למרכז המקלחונים בשאלה אודות חנייה ומיד קפץ החוצה בחור צעיר שביקש ממני את הרכב, הייתי המום אך חייכתי ונתתי לו את המפתח, ונכנסתי לחנות לא גדולה אך מלאה במקלחונים ואביזרי אמבטיה.

מיד ניגש אלי מוכרן שלומי שמו כך הציג עצמו והציע לנו קפה ועוגיות,השבנו בחיוב  והתיישבנו לנו בעודו מכין את הקפה.

המוכר ניגש אלינו עם דף ועט וביקש לשרטט את חדר האמבטיה , כבר הבנו שיש לנו פה עסק עם בחור יסודי.

שרטטנו את חדרי האמבטיה ופרשנו בפניו את התעניינותינו במקלחונים ארונות אמבטיה וכלים סניטריים.

בלי להגזים ישבנו קרוב לשעה על דגמים קיבלנו הסברים על זכוכיות, קיבלנו טיפים ועצות, וחשוב מכול הוא שהמגוון היה גדול והמחירים היו נמוכים בהרבה מהמחירים שקיבלנו במקומות אחרים בהם ביקרנו , משהו סטייל אולם תצוגה עממי להמונים בלי פלצנות.

כסיכמנו את הדברים החלטנו סוף כול סוף שאנחנו קונים במרכז המקלחונים והחלטנו לשלם, שלחתי ידי לכיסי להוציא את כרטיס האשראי , והמוכרן הורה לי מיד להירגע ושאנני חייב לשלם אלא הוא שולח מודד לביתי כבר מחר שימדוד בצורה מדוייקת את חדרי האמבטיה ובמקלחונים ונשלם בלי לחץ בתנאי תשלום של עד 10 תשלומים ללא ריבית כשהמודד ישלח את המידות . לחצנו יד השארנו פרטים ויצאנו לביתנו בחיוך רחב על השפתיים עם המחשבה שכמה קל לפנות לאולמות גדולים בהם יש הכול, אך לאחר הסקר שביצעתי אני יכול לומר בביטחה כי דווקא מקומות קטנים יעשו בשביל לקוח הקצה הכול ויעניקו יחס אישי וחם יחד עם מחירים נוחים וניתנים לגילוח.

וכך היה, הגיע מודד נחמד מדד את חדרי האמבטיה בבית הראה לי ולאישתי את דגמי המקלחונים והארונות הציע פטרונות חכמים עליהם לא חשבנו.

אז המלצה לכולכם :

1. לבצע סקר שוק לפני שקונים.
2. לבדוק את מרכז המקלחונים.
3.לילה טוב.

מקורות

מאת: שלום כצמן

תגיות: מקלחון, מקלחונים, מקלחון פינתי, מקלחונים במבצע, ארונות ,

מדריכים קשורים:

איך לבחור מקלחון – טיפים מעשיים
איך לבחור מקלחון – מותאם אישית או בנוי?

איך לבחור מקלחון
  • rating: 2.8 based on 426 votes.
  • 1

רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports