איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי  
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - קריירה - עבודה וקריירה - איך נלחם צבי ויליגר (צביקה ויליגר) ביצרניות הגדולות?

איך נלחם צבי ויליגר (צביקה ויליגר) ביצרניות הגדולות?


כולנו כבר מודעים למצב הבעייתי השורר בשוק המזון, מצב שלא רק מאלץ אותנו להוציא סכומי כסף גבוהים מדי חודש אלא ממש מאיים על החברה בישראל ושולח רבים לנסות את מזלם בחיים מעבר לים. הממשלה פועלת על מנת לצמצם את הריכוזיות הגבוהה מדי, אבל עושה זאת בעצלתיים ולא בלב שלם (כך לפחות עושה רושם), כך שטוב שיש אנשי עסקים שיוצאים כנגד החברות הגדולות ששולטות בשוק המזון ומכתיבות רמות מחירים גבוהות מדי. אבי כץ ("קופיקס"), רמי לוי והאחים צביקה ויוסי ויליגר ("וילי פוד") מוכיחים שוב ושוב שאפשר למכור בזול ולהרוויח לא מעט - ובהחלט יש לקוות שעוד אנשי עסקים ובפרט בשוק המזון ילכו בעקבותיהם ויעזרו לכולנו לשפר את איכות החיים.

צבי ויליגר (צביקה ויליגר) והגבינות הצהובות

עוד לפני פרוץ המחאה החברתית שסחפה מאות אלפי ישראלים בקיץ 2011, התריע צבי ויליגר (צביקה ויליגר) כנגד כוחם המוגזם של תאגידי הענק ושליטתם המוחלטת כמעט בשוק המזון. לאחר שייסד, יחד עם אחיו הצעיר יוסי, את יבואנית המזון "וילי פוד", התמקד בעיקר בייבוא מוצרים איכותיים בתחומים בהם התחרות הייתה מועטה ועל כן המחירים גבוהים.

לאחר קיץ 2011 אף התחזקה מגמה זו, ואחד התחומים אליהם חדרה וילי פוד בעוצמה היה גבינות צהובות, מוצר שנמכר בארץ במחיר גבוה במיוחד ביחס למדינות אחרות. תוך זמן לא רב הצליחו צבי ויליגר (צביקה ויליגר) ו"וילי פוד" לנכס לעצמם כ- 15% משוק זה, אולם מסתבר שהיו כאלה שהתחרות שהחלה להיווצר בתחום לא מצאה חן בעיניהם ותוך זמן קצר קפץ שיעור המכס על גבינות צהובות מ- 20% ל- 50%, כשאת המחיר משלמים כמובן כל אזרחי ישראל.

כמובן שלא רק בכל הקשור לגבינות צהובות מצבנו לא טוב: מחקר מפורסם שהשווה את רמת הריכוזיות ב- 22 קטגוריות של מוצרי מזון בארץ לעומת 6 מדינות אחרות (בריטניה, ארה"ב, פורטוגל, פינלנד, ניו זילנד וצרפת) גילה כי ב- 11 מתוך 22 הקטגוריות ישראלית הייתה (בשנת 2010) הריכוזית ביותר, ובעוד 5 קטגוריות - השנייה מבחינת רמת הריכוזיות. גם מחקרים אחרים שבחנו ענפים ספציפיים גילו כי ברבים מהם שולטת חברה אחת ללא עוררין (תנובה, אוסם, יוניליוור ואחרות).

מוצרים איכותיים, מחירים נוחים

הדרך שבה נוקט צבי ויליגר (צביקה ויליגר) במסגרת "וילי פוד" על מנת לצמצם את שליטת היצרניות הגדולות בענפים השונים תוך כדי השלטת רמת מחירים גבוהה במיוחד היא ייבוא מוצרים איכותיים והצעתם לצרכן הסופי במחירים נוחים.

לשם כך תרים אנשי המקצוע של "וילי פוד" בכל רחבי העולם אחרי מוצרים חדשניים שמתאפיינים באיכות בלתי מתפשרת - וכשצצה הזדמנות אטרקטיבית מגייס צבי ויליגר (צביקה ויליגר) את כל יכולות השכנוע שלו על מנת להביא לארץ את אותם מוצרים במחיר שיאפשר לכולנו ליהנות מהם.

בנוסף מקפידים הוויליגרים לעדכן ולרענן מדי שנה את מלאי המוצרים ולהיאבק בחברות הגדולות וביוקר המחיה בעוד ועוד ענפים.




מקורות

צבי ויליגר
המאבק של צבי ויליגר
איש העסקים צבי ויליגר


מאת:


תגיות: צבי ויליגר, צביקה ויליגר,




איך נלחם צבי ויליגר (צביקה ויליגר) ביצרניות הגדולות?
  • rating: 2.9 based on 131 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:דרגו :שתפו

אוכל ושתיה
אומנות
אופנה וסגנון
אינטרנט
אתרים ומקומות
בית וגן
בעלי חיים
בריאות
דיאטה ותזונה
הורות
הריון ולידה
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
חשמל ואלקטרוניקה
חתונות ומסיבות
יופי ואסתטיקה
יחסים
לימודים
מוזיקה וכלי נגינה
מחשבים
משחקים ותחביבים
ספורט וכושר
פיננסים ועסקים
פרסום ושיווק
צבא ומשטרה
קריירה
רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports