איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי  
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - פרסום ושיווק - שיווק כללי - איך זה עובד: מיתוג חברה ופרסום יעיל

איך זה עובד: מיתוג חברה ופרסום יעיל


יש לכם עסק חדש? או אולי עסק שפעיל כבר כמה חודשים אבל אתם לא רואים את הרווחים שציפיתם להם? כנראה שאתם סובלים באחת משתי הבעיות האלה: יש לכם מיתוג חברה לוקה בחסר או פרסום עסק לא אפקטיבי. אם המצב שלכם באמת גרוע, אתם סובלים משתי הבעיות האלה בו זמנית.

הדרך הכי טובה להימנע מהשקעה לא משתלמת עבור מיתוג חברה ופרסום של העסק היא לפנות למשרד פרסום או חברת מיתוג מקצועיים, שבהם אתם תוכלו לקבל את הייעוץ והליווי הטובים ביותר. במשרדים האלו יספקו לכם את כל מה שאתם צריכים, כולל קופירייטינג, שירותי עיצוב גרפי וכדומה, ובעצם כל מה שעסק צריך כדי למתג עצמו ולפרסם עצמו בצורה הנכונה.

בעזרת אנשי הפרסום והקריאייטיב הנכונים, העסק שלכם בידיים טובות, או לכל הפחות הרבה יותר טובות לעומת ניסיונות כושלים לעשות את העבודה בעצמכם.

מיתוג חברה – השלב הראשון

לפני שאתם מתחילים עם קמפיין פרסום עסק שבבעלותכם, אתם קודם צריכים למתג את העסק, כי רק כך תוכלו למצוא את הדרכים הנכונות לעשות פרסום רווחי. חברת מיתוג ומשרד פרסום יכולים למצוא את קהל היעד שלכם, ובשילוב עם מהות העסק שלכם והערכים והיתרונות מול המתחרים, אפשר יהיה לעשות מיתוג מוצלח, שכולל לוגו, אתר אינטרנט, סלוגן וכן הלאה. חשוב לומר כי ראוי לבנות מיתוג חברה מושלם מההתחלה. עם זאת, מרבית העסקים צריכים למתג עצמם מחדש כעבור מספר שנים, כדי להתאים עצמם לשינויים בקרב קהל היעד שלהם. ואולי בכלל הם צריכים לפנות לקהל יעד אחר לגמרי.

פרסום עסק – על בסיס המיתוג

אחרי שיש קהל יעד מוגד וברור, ואחרי שהמיתוג הסתיים בהצלחה ומרוצים מהתוצאה הסופית, אפשר להתחיל לפרסם את העסק. כמו המיתוג, גם פרסום עסק צריך להתבסס על קהל היעד, וצריך למצוא את פלטפורמות הפרסום שבהן קהל היעד מבלה את רוב זמנו, אם זה האינטרנט, הטלוויזיה וכן הלאה. כמובן שכל פלטפורמה מסתעפת לערוצים שונים, למשל באינטרנט יש מיליוני אתרים, פורטלים, רשתות חברתיות וכדומה, וגם כאן צריך להיות מחושבים.

לסיום, בלי מומחים בתחום המיתוג והפרסום לא תוכלו להתקדם. בנוסף, חשוב להיות עם היד על הדופק כל עת שהעסק פועל ובפרט כשמתחילים להתרחש שינויים משמעותיים בקהל היעד, למשל טכנולוגיה חדשה.






מאת: מיכל


תגיות: פרסום עסק, מיתוג חברה, חברת מיתוג,




איך זה עובד: מיתוג חברה ופרסום יעיל
  • rating: 2.9 based on 170 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:דרגו :שתפו

אוכל ושתיה
אומנות
אופנה וסגנון
אינטרנט
אתרים ומקומות
בית וגן
בעלי חיים
בריאות
דיאטה ותזונה
הורות
הריון ולידה
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
חשמל ואלקטרוניקה
חתונות ומסיבות
יופי ואסתטיקה
יחסים
לימודים
מוזיקה וכלי נגינה
מחשבים
משחקים ותחביבים
ספורט וכושר
פיננסים ועסקים
פרסום ושיווק
צבא ומשטרה
קריירה
רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports