איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי  
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - דיאטה ותזונה - ספורט ואירובי לדיאטה - איך משלבים דיאטה וספורט?

איך משלבים דיאטה וספורט?


דיאטה מצליחה היא דיאטה שמשולבת בה פעילות גופנית. המשוואה הפשוטה היא הבסיס של הדיאטה של ירדנה עובדיה, וקביעה עליה יחתמו כמובן גם כל הרופאים והמומחים בתחום התזונה.

לא תמיד קל לשלב פעילות ספורטיבית בתוך שגרת יומנו – הטיפים הבאים, פרי ניסיונה של הדיאטנית ירדנה עובדיה, יסייעו לכל מי שרוצה לרדת במשקל וגם לשמור על המשקל החדש לאורך זמן לשלב היטב את הספורט ואת הדיאטה, גם למי שהפעם האחרונה בה ביצע פעילות גופנית הייתה בשיעור התעמלות בתחילת התיכון.

1. טיימינג – לכל אחד מאיתנו שעון ביולוגי משלו, ובהתאם זמן אופטימלי לביצוע פעילות גופנית. כך, למשל, עבור המשכימים קום כדאי להתחיל את הבוקר עם חצי שעה עד ארבעים דקות המוקדשות לספורט, וליהנות בהמשך היום מאנרגיות גבוהות. בכל מקרה, רצוי לא לאכול ארוחה גדולה בטווח של 3 שעות לפני הפעילות הגופנית.

2. לוקיישן – הליכה נמרצת על שפת הים, רכיבה על אופניים בפארק, שחייה בבריכה ליד הבית או ליד מקום העבודה, ספינינג בחדר כושר – לכל אחד יש לוקיישן מועדף וכדאי למצוא אותו על מנת שהפעילות הספורטיבית תהיה גם כיף. שימו לב: גם אם מנסים פעילות ספורטיבית אחת ולא מצליחים להתמיד בה, אסור להרים ידיים אלא לחפש מקום אחר שיתאים יותר.

3. לפני האימון, מזונות בעלי ערך גליקמי גבוה – במהלך אימון גופני הגוף זקוק למקורות אנרגיה על מנת להפעיל את השרירים המשתתפים בפעילות. בייחוד יש צורך לדאוג למלאי גליקוגנים – מאגרים של פחמימות המתפרקים תוך כדי הפעילות הספורטיבית ומבטיחים כי לא תיווצר תחושת רעב מעצבנת, שלא נחוש חולשה או אפילו סחרחורות ודואגים שהאפקטיביות של האימון תהיה מקסימלית. הדיאטנית ירדנה עובדיה ממליצה על פחמימות מורכבות כמקור לגליקוגנים החיוניים: לחם מדגנים מלאים, פסטה מקמח מלא, אורז מלא, דגנים שונים, בורגול וכן לשלב איתם ירקות.

4. אוכל לאחר האימון – מייד בתום האימון כדאי לאכול פירות (יבשים או טריים) ו/או חטיפי גרנולה, על מנת להבטיח חילוף חומרים מנצח. כשעה לאחר האימון ממליצה ירדנה עובדיה הדיאטנית על ארוחה הכוללת גם חלבונים כדי לבנות את השרירים.  

חשיבות התמיכה מהסביבה על פי הדיאטנית ירדנה עובדיה

5. תמיכה מהמשפחה – לתמיכה מהמשפחה, כך על פי הניסיון של ירדנה עובדיה הדיאטנית המובילה, ישנה חשיבות עצומה עבור האדם שמנסה לשלב דיאטה וספורט, ועל כן חשוב לפעול על מנת לשתף אותם בתהליך. במידת האפשר אף כדאי לרתום אותם לבצע את הפעילות הגופנית ביחד, דבר שיגדיל את הסיכוי כי השילוב בין דיאטה וספורט יהיה אופטימלי, וכן יהפוך לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום.

6. הפוגה מעת לעת – כשם שאנחנו זקוקים לחופשה מהעבודה מפעם לפעם, כך גם הגוף שלנו צריך אחת למספר חודשים פסק זמן מפעילות גופנית. הדיאטנית ירדנה עובדיה ממליצה, אגב, לא לבצע את ההפסקה בזמן חופשה, שבמהלכה אנחנו נוטים לאכול יותר מהרגיל אלא בהזדמנויות אחרות.




מקורות

ירדנה עובדיה


מאת: אריאל


תגיות: ירדנה עובדיה, דיאטה, הדיאטנית ירדנה עובדיה,

מדריכים קשורים:

איך לרדת במשקל בלי לעשות דיאטה - פרק ראשון
איך להוריד במשקל בעזרת קפה ירוק ?
איך אפשר לטפל בצרבת באופן תזונתי
אין מחשבים BMI
איך להשתמש במדבקת ההרזיה של הודיה ?
איך עושים דיאטת סאות ביץ
איך לעשות דיאטה בשיטת ​​בוב גרין
איך פועלות מדבקות הרזיה
איך לרדת בצורה זריזה ונכונה במשקל ולשמור עליו?
איך תמנעו את מחלת הדלדלות העצם - ד"ר קובי עזרא




איך משלבים דיאטה וספורט?
  • rating: 2.8 based on 236 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:דרגו :שתפו

אוכל ושתיה
אומנות
אופנה וסגנון
אינטרנט
אתרים ומקומות
בית וגן
בעלי חיים
בריאות
דיאטה ותזונה
הורות
הריון ולידה
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
חשמל ואלקטרוניקה
חתונות ומסיבות
יופי ואסתטיקה
יחסים
לימודים
מוזיקה וכלי נגינה
מחשבים
משחקים ותחביבים
ספורט וכושר
פיננסים ועסקים
פרסום ושיווק
צבא ומשטרה
קריירה
רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports