איך
שלח מאמר   |   עמוד ראשי   |   מידע עסקי  
..עוד טיפים לדיאטה פיננסים ועסקים אינטרנט בעלי חיים קריירה תחבורה בריאות אלקטרוניקה יחסים אוכל ושתיה לימודים
     << קטגוריות נוספות
ראשי - אוכל ושתיה - תזונה נכונה - איך להוריד את השומנים באזור הבטן ?

איך להוריד את השומנים באזור הבטן ?


כולנו כבר הבנו כי כאשר צריך לרדת במשקל או להצר היקפים אין קיצורי דרך ואין קסמים. רבים מן האנשים אשר סובלים מעודף משקל או מעודפי שומן המצטברים באזורים מסוימים בגוף, סובלים בד"כ משומן בטני אותו קשה במיוחד להוריד.

שומן באזור הבטן נקרא בשפה מקצועית שומן ויסרלי. הצטברות שומן באיזור הבטן אינה בריאה אינה אסטטית וגורמת לתחושה של חוסר נוחות. השומן הבטני מכביד על הגוף ויוצר הרגשת "כבדות" דבר המשפיע  ומכביד על הפעולת היומיומיות שאנו עושים כגון ישיבה נוחה, התכופפות, פעילות גופנית וכו',  הדרך לבדוק האם כמות השומן הויסרלי גדולה מידי היא למדוד את היקף המותן. אצל נשים היקף המותן צריך להיות עד 88 ס"מ ואצל גברים עד 102 סמ'. כאשר היקף המותן עולה על המידות הללו סימן שרמת השומן הויסרלי גבוהה מידי, מה שמעלה משמעותית את הסיכון למחלות.  

 

הצטברות השומן הויסרלי באזור הבטן נובעת בעיקר מתזונה לא נכונה ולעיתים גם ממצבים הורמונאליים. התרכזות השומן באזור הבטן עלולה להיות מסוכנת. השומן שהצטבר משחרר הורמונים וחלבונים, דבר שיגרום לדלקות ובעיות רפואיות כגון סוכרת, מחלות בכבד, חסימת כלי דם ועורקים וכתוצאה מכך שבץ מוחי.

 

תזונה נכונה

 

אורח חיים בריא ותקין יכול לחזק את גופנו ואת המערכת החיסונית שלנו ולהפחית באופן משמעותי את הסיכון לחלות. תזונה בריאה ונכונה תסייע לנו לשמור על הגוף,  לתפקד כראוי ולשמור על המשקל תקין אך העשרת התזונה במזון איכותי ומזין תסייע במניעת מחלות ובעיות בריאותיות.


רכיבי מזון מסוימים עשויים גם לסייע בפיזור השומן בגוף ולמנוע מצבורי שומן. העשירו את התזונה במזונות המכילים סיבים תזונתיים המקלים על מערכת העיכול, מגבירים ומאיצים את חילוף החומרים, סופחים שומנים וסוכרים ומקטינים את כמויות השומן הנספג לדם, ובכך מונע הצטברויות שומן.

הקפידו לצרוך באופן יומיומי ירקות ופירות, דגנים מלאים וסיבים תזונתיים כך תעשירו את התזונה שלכם.


כמו כן, הקפידו להשתמש במקורות שומן איכותיים כגון שמן זית, שמן אבוקדו, שמן שומשום, אגוזים, שקדים (לא קלויים) טחינה משומשום מלא, זרעי פשתן, זרעי חמנייה, זרעי דלעת וכו' שבאמצעותם תוכלו להעשיר את המזון ואת הסלטים שאתם אוכלים. כל המזונות הללו יסייעו לגופכם להפחית הצטברויות שומן.

 

מומלץ להימנע מאכילת סוכרים ופחמימות לא מורכבות, בצקים, עוגות, מאפים, ממתקים, רטבים עתירי שומן ומאכלים מוקרמים, כמו כן הימנעו עד כמה שניתן מאלכוהול.



כיצד להפחית את מצבורי השומן הבטני


-         הימנעו מאכילת פחמימות ריקות, סוכרים ודגנים לא מלאים

-         הקפידו על פעילות גופנית, לפחות 4 פעמים בשבוע – שעה בכל פעם, הפעילות הגופנית מונעת התפתחותן של מחלות, של דלקות בשומן הויסרלי, מונעת את הצטברות השומן ובכך מפחיתה את הסיכון להתפתחותן של מחלות.

-         בעונת האביב – זהו הזמן הטוב ביותר לעשות ניקוי רעלים. אמצו לעצמכם דיאטת ניקוי רעלים שאותה ניתן לבצע למשך מספר ימים בלבד ותפקוד מערכות גופכם ישתפר להפליא.
תהליך ניקוי הרעלים משפר את תפקודה של מערכת העיכול, מנקה מהגוף רעלים ושומנים ומגביר את ספיגת השומן.

 




מקורות

סוגי דיאטות
כדורי הרזיה
דיאטה מהירה


מאת: ארנון, דיאטן קליני מוסמך


תגיות: דיאטה לשומן בטני, הורדה במשקל, דיאטה, הרזייה,

מדריכים קשורים:

איך לרדת במשקל בלי לעשות דיאטה - פרק ראשון
איך להוריד במשקל בעזרת קפה ירוק ?
איך אפשר לטפל בצרבת באופן תזונתי
אין מחשבים BMI
איך להשתמש במדבקת ההרזיה של הודיה ?
איך עושים דיאטת סאות ביץ
איך לעשות דיאטה בשיטת ​​בוב גרין
איך פועלות מדבקות הרזיה
איך לרדת בצורה זריזה ונכונה במשקל ולשמור עליו?
איך תמנעו את מחלת הדלדלות העצם - ד"ר קובי עזרא




איך להוריד את השומנים באזור הבטן ?
  • rating: 3.1 based on 441 votes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:דרגו :שתפו

אוכל ושתיה
אומנות
אופנה וסגנון
אינטרנט
אתרים ומקומות
בית וגן
בעלי חיים
בריאות
דיאטה ותזונה
הורות
הריון ולידה
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
חשמל ואלקטרוניקה
חתונות ומסיבות
יופי ואסתטיקה
יחסים
לימודים
מוזיקה וכלי נגינה
מחשבים
משחקים ותחביבים
ספורט וכושר
פיננסים ועסקים
פרסום ושיווק
צבא ומשטרה
קריירה
רוחניות
שונות
תחבורה

© 2011 AskHow.co.il      תקנון      מדריכים      AskHow      הצעות למדריכים      למה לפרסם מאמר באתר?      מדריכי וידאו      טאבוצ'ק      Company Reports